Alla inlägg under november 2007

Av mikael hedin - 6 november 2007 20:55


Ledig idag, blev tvätta tvätten och bara slöa resten av dagen.
Jag och farsan drog ut till Enjoy i birsta och lirade lite golfsimulator

med hans jobbar polare, riktigt skoj vare.. men sjuukt svårt ;p


Av mikael hedin - 3 november 2007 12:16



Jag och Mange jobbar helg nu och igår hade vi så fruktansvärt tråkigt,

det hände inte mycket om man säger så.

Mange ställde upp på att visa upp sina bolltallanger. :D

Av mikael hedin - 2 november 2007 02:04


Hah, passande! Najt najt.. ;)

Av mikael hedin - 1 november 2007 23:08


Även kallad Agent X 9.
Så sjukt snygg!! :)

Av mikael hedin - 1 november 2007 22:33


Bra där Micke, ny jackan på plats.
Trivs bra i den om jag får säga mitt :)

Har nyss kommit hem från hockeyn, jag och Mank var på.
Timrå vann över Djurgården med 2-1 i förlängningen. :D

Nu blire soffan som gäller, börjar 14.00 sååå skönt!



Ovido - Quiz & Flashcards